Groots in schoonmaakmiddelen

Retour / Omruiling

Artikel beschadigd geleverd?
Wij doen steeds ons best om uw bestelling in goede staat bij u aan te leveren. Er kan desondanks al eens iets mislopen. Is een product beschadigd bij u toegekomen, neem dan contact op met onze binnendienst. Zij zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk vervangen wordt.

Heeft u een verkeerd artikel besteld?
  • Gaat het om een voorraadartikel?
    Zorg ervoor dat het artikel ongebruikt in de originele verpakking blijft en neem contact op met onze binnendienst. Zij werken dan een oplossing voor u uit (terugname, omruiling, …). Geopende verpakkingen kunnen wij sowieso niet retour nemen.
 
  • Gaat het om een bestelartikel?
    Dit betekent dat wij het artikel speciaal voor u besteld hebben. Vaak hebben wij dan ook geen andere bestemming voor dit artikel en kunnen wij dit niet retour nemen. U kan contact opnemen met onze binnendienst. Zij zullen bekijken over welk artikel het juist gaat en uitzoeken of er iets mogelijk is of niet. Zorg er wel steeds voor dat het artikel ongebruikt en in zijn originele verpakking blijft. Geopende verpakkingen kunnen wij sowieso niet retour nemen.

Hebben wij een verkeerd artikel geleverd?
Werd er een artikel geleverd dat niet overeenstemt met uw bestelbon? Onze excuses, neem even contact op met onze binnendienst en we zorgen dat dit zo snel mogelijk recht gezet wordt.